Բովանդակություն /ըստ հեղինակների/

Առաքելյան Գառնիկ
Դասական մեքենայական ուսուցման համար նոր փոփոխականների մշակում խորը ուսուցման միջոցով

Սահակյան Ռուստամ, Հովհաննիսյան Ֆրունզե
Արհեստական բանականության կողմից ուղղորդվող «դոմինոյի էֆեկտը». ինչպես է արհեստական բանականությունը ազդում անհատական գնման որոշումների և սպառողական վարքագծում սոցիալական խթանման վրա

Զաքարյան Մանվել, Ճաղարյան Մարիետա
Հիպերկոմպլեքս թվեր

Բայրամյան Լիլյա, Լոքյան Արևիկ, Ասատրյան Նազելի
Հայաստանի Լոռու մարզի ֆիտոցենոզներում հեռանկարայիան որոշ դեղաբույսերի մոնիտորինգ

Սուքիասյան Աստղիկ, Եսայան Պատրիկ, Կիրակոսյան Արմեն,
Ղազարյան Արմինե, Սիմոնյան Գևորգ
Հող-ոռոգման ջրի համակարգում ծանր մետաղների կոնցենտրացիաների սեզոնային փոփոխությունների հայտնաբերում` օգտագործելով մեքենայական ուսուցման մոտեցումները

Վարդանյան Զարուհի, Հովսեփյան Վարդուհի, Մխիթարյան Հասմիկ
Գեներատիվ օրգաններից ստացված թանթրվենի սև բույսի հյութի և օշարակի հակաբակտերիալ ակտիվության գնահատում

Վարդանյան Զարուհի, Ղազարյան Արմինե
Վանաձոր քաղաքի հարակից տարածքներում աճող վայրի ուտելի որոշ բույսերում քլորոֆիլների և կարոտինոիդների կոնցենտրացիաների որոշում

Քառյան Շուշան, Մանուկյան Տաթևիկ
Կրտսեր դպրոցականների կենսաբանական և քրոնոլոգիական տարիքի համապատասխանության որոշումը Վանաձորի մի շարք դպրոցներում

Ավանեսովա Նելլի, Հովսեփյան Անժելա, Կոծինյան Տաթևիկ
Ավագ դպրոցում քիմիայից լրացուցիչ նյութերի տրամադրումը որպես ուսուցման արդյունավետության բարձրացման միջոց

Խաչատրյան Լարիսա
Խնդիրներ, որոնց լուծումը բերում է դիֆերենցիալ հավասարման

Հովսեփյան Վարդուհի, Մարկարյան Ռաիսա
STEM կրթությունը ավագ դպրոցում «Ածխաջրեր» թեմայի դասավանդման ժամանակ

Մանուկյան Վարդան
Ստեղծագործական մտածողության բաղադրիչների ձևավորումը ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում

Նիկողոսյան Գագիկ
Մաթեմատիկայի և ֆիզիկայի դպրոցական դասընթացում հակասող ենթադրության մեթոդի կիրարկման որոշ առանձնահատկությունների մասին