Բովանդակություն (ըստ հեղինակների)
ՖԻԶԻԿԱ
Պետրոսյան Մարա
Կուստանհեյմո-Շտիֆելի ձևափոխության ընդհանրացված տարբերակը
Քոչարյան Վիլեն
Վիճակի հավասարումը գերձայնային արագությունների դեպքում (Հյուգինյոյի հավասարումը)
ՌԱԴԻՈՖԻԶԻԿԱ
Ծատուրյան Գրիգոր, Անտոնյան Սամվել, Մովսիսյան Լիա
Գերլայնաշերտ տեխնոլոգիայով աշխատող ինտեգրալ սխեմայի թեստավորում
Ղազարյան Արթուր, Բաբայան Դավիթ
14-նմ տեխնոլոգիական գործընթացի համար ցածր էներգասպառմամբ openMSP430 պրոցեսորի նախագծումը
ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ
Մամիկոնյան Հայկանուշ
Բարձր կարգի քվազիգծային պսևդոպարաբոլական մի հավասարմամբ ծնված կիսախմբերի Լյապունովի ֆունկցիան
ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Վարդանյան Զարուհի, Սաֆարյան Անի, Հակոբյան Շուշաննա
Ջրային ռեժիմի առանձնահատկությունները Լոռու և Տավուշի մարզերում աճող որոշ բույսերում
ՔԻՄԻԱ
Ավանեսովա Նելլի, Ջաղինյան Ալեքսանդր
Խաչատրյան Էդիկ
ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ
Հարությունյան Յուրիկ, Գյուրջինյան Աշոտ
BIM մոդելավորման արդյունավետությունը ժամանակակից շինարարական նախագծման ոլորտում
Ղուկասյան Ցոլակ, Նիկողոսյան Կարեն, Հակոբյան Քաջիկ
Մարտիրոսյան Արման, Գալստյան Դավիթ, Հարությունյան Էդուարդ
Վերլուծական համակարգ mpi-ի, openmp-ի և openssl-ի հետ
Հովհաննիսյան Նարեկ, Սահակյան Ռուստամ, Շպեխտ Իրինա
Անորոշության պայմաններում մենեջերի համար որոշումների աջակցման խելացի համակարգի մշակում
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Թադևոսյան Գագիկ
ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՄԵԹՈԴԻԿԱ
Թունյան Աշոտ
Ենսենի անհավասարություն և նրա մի քանի կիրառություններ
Ծատուրյան Արմեն, Ծատուրյան Արմինե, Շահբազյան Անի
Ֆիզիկայից տեսական նյութի բացատրման ժամանակ սովորողներին խնդիրների լուծման նախապատրաստումը
Մանուկյան Մարգարիտա
Մանուկյան Վարդան
Մեխանիկական էներգիայի պահպանման օրենքը և իրական թվի քառակուսու նշանը
Նալբանդյան Կատյա, Հակոբյան Մետաքսյա
Առաջանցիկ ուսուցման մոդելի կիրառման արդյունավետությունը քիմիայի ուսուցման գործընթացում
Նահապետյան Գոհար
Նիկողոսյան Գագիկ
Ֆիզիկայի և երկրաչափության միջառարկայական կապերի որոշ դրսևորումների մասին
Շահբազյան Անի
Առաջանցիկ ուսուցման կազմակերպման վերաբերյալ գոյություն ունեցող մոդելների վերլուծությունը
Պեպանյան Ռուզաննա
Ամպային տեխնոլոգիաների կիրառման նպատակահարմարությունը ուսուցման գործընթացում
Սայադյան Մինաս
Բուհում հիմնական մաթեմատիկական դասընթացների խնդիրների համակարգի մասնագիտական ուղղվածությունը