Պ. ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ, Ա. ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ
ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՊԱՐԱՊՄՈՒՆՔՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿ
«ՀԱՅԵՐԵՆԻ ԾԱԳՈՒՄԸ ԵՎ ՆՐԱ ԴԻՐՔԸ ՀՆԴԵՎՐՈՊԱԿԱՆ ԼԵԶՎԱԸՆՏԱՆԻՔՈՒՄ» ԹԵՄԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ
ԲԱՐԴ ՆԱԽԱԴԱՍՈՒԹՅԱՆ ՇԱՐԱՀՅՈՒՍՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻՆ ՏԱՐԲԵՐԱԿԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ ԱՄՓՈՓԻՉ ՍՏՈՒԳՈՂԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԱՆՑԿԱՑՄԱՆ ՄԻ ՓՈՐՁ
ԹՎԻ ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑՈՒՄ
ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑ
«ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐե ԹԵՄԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ
ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՆՈՐԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ՔԻՄԻԱՅԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԴԱՍԵՐԻՆ
ԱԴԱՊՏԱՑԻԱՅԻ ԵՎ ԴԵԶԱԴԱՊՏԱՑԻԱՅԻ ԵՐԵՎՈՒՅԹՆ ԱՆՁԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ
ԴԱՐՁՎԱԾԱՅԻՆ ԲԱՅԵՐԻ ՏԵՂՆ ՈՒ ԴԵՐԸ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
ՀՈԳԵԿԱՆ ԼԱՐՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐՈՒՄ ԱՆՁԻ ԱԿՏԻՎՈՒԹՅԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ԽՆԴՐԻ ՄԱՍԻՆ
Ա. Ա. ՂԱԶԱՐՅԱՆ, Ռ. Ս. ժԱՄԿՈՑՅԱՆ
ԲՆԱՎՈՐՈՒԹՅԱՆ ՇԵՇՏՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՊԱՇՏՊԱՆԱԿԱՆ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐԻ ՓՈԽՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ՀԵՌՈՒՍՏԱՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՐՊԵՍ ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ԱՆՁՆԱՎՈՐՈՒԹՅԱՆ ԱԳՐԵՍԻՎ ԴԻՐՔՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ
ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՆ
ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ՆԵՐՈՒԺԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊԻ ԲԱՂԱԴՐԱՄԱՍ
ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ԴԻԴԱԿՏԻԿԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
ՄԱՆԿԱՏԱՆ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ԴՊՐՈՑԻ ՍԱՆԵՐԻ ԱՐԺԵՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ԳՐԱԲԱՐԻ ԽՈՆԱՐՀՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՅՈՒՐԱՑՈՒՄՆ ԱՄՐԱԿԱՅԵԼՈՒ ՆՊԱՏԱԿՈՎ ՀԱՆՁՆԱՐԱՐՎՈՂ ՍՏՈՒԳՈՂԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏԱՐԲԵՐԱԿԱՅԻՆ ՀԱՐՑԱՐԱՆ
«ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՆԿԱՐԱԳԻՐԸ» ԹԵՄԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԻԿԱ
«ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ ԵՎ ՇՈՒԿԱՅԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆե ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՎ
ՓՈԽԱՌՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ՕՏԱՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐՈՎ
РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНЫХ СРЕДСТВ ОБЩЕНИЯ В ЭКСПЛИКАЦИИ ЗНАЧЕНИЯ ВЫСКАЗЫВАНИЯ
ԲՈԼՈՆՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԸ ԵՎ ՀՀ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ ԲԱԶՄԱԼԵԶՎԱԿԱՆ ՈՒ ԲԱԶՄԱՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ